Torsdag..

Idag har vi bokat tvätt tid så i morgon bitti blir de till att gå upp tidigt. Måste tvätta och alla dom sena tiderna i morgon va bokade så vi får gott och väl ta en tidig tid. Gör ju inget om vi får gå upp tidigt en dag =) haha.
Sen har vi gått en promenad men de va inge skönt så de blev en kort bara. Marwin va på dåligt humör och vägrade ha vantarna på sej så vi gick hem igen. Sen har vi bara varit hemma och myst, lagat lite mat och marwin har sovit en stund.
Idag blev de kålsoppa med bacon, de gillar både jag och marwin. Dock får man ju "mosa" kålen och baconen så att han kan äta de och de går bra. Han tycker att de är gott iaf =)

Sen har jag gjort klart julkorten och framkallat lite kort på marwin som jag ska ha i sovrummet så småning om.
Vet exakt hur jag ska ha de och de kommer bli så fint när de blir klart: =)

Kan också säga att de är snö i luften nu, de har varit dimmigt/disigt hela dagen idag, precis som att de ska komma snö snart. Blir säkert i natt skulle jag tro, känns som de.
Kul med snö så de får gärna komma för min del =)

Ne nu ska jag leka lite med min son som förövrigt ligger och leker helt nöjd själv på golvet. tänkte göra han sällskap bara =D

Snart är de helg också, gud va fort tiden går. Jag hinner inte med fast vi inte gör så mycke om dagarna. Dom bara rusar förbi!! Vill inte de. Vill att tiden ska gå saktare nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test