Torsdag..

Idag har vi varit med mamma i Borlänge och kikat. Har köpt lite men vart riktigt besviken. Tyckte att dom hade jätte dåligt utbud av de mästa just nu. Vet inte om de va jag sokm inte va på humör för å shoppa eller om de verkligen va klent idag.
Jag köpte iaf två toppar och en t-shirt till mej som gick på sammanslagt 129:- topparna 15:-/st och t-shirten 99 så de vart billigt och bra. De va rea och sen halva reapriset så de tyckte jag om =) haha.
Sen blev de lite små julklappar åt marwin samt åt min lillasyster evelina och marwins farmor och bonus farfar.
Så nu är de 3 stycken som är helt klara, 4 stycken som jag vet vad jag ska köpa till och 5 stycken som jag inte har en aning om vad jag ska köpa till. Så de minskar sakta men säkert =)
Men än är de ingen brådska. Ska fundera ut vad jag ska köpa åt dom där 5 som är kvar och sen leta efter lite mer åt marwin bara för än så länge så är de bara 7 paket. har endel till saker som han ska få som jag har kikat på. så de hinns gott och väl..

Sen kom niclas förbi en sväng innan han for till jobbet, stackarn är sjuk. Förkyld och hade feber men de fanns ingen annan som kunde hoppa in och köra hans skift i natt så jag får hoppas de går bra endå.
Dock inge kul alls när de är halt och jävligt och han sitter och kör sjuk. Man är ju inte världspigg då och de är lätt att man tappar koncentrationen och de får man ju inte göra när de är halt och jävligt!
Hoppas de går bra iaf!

I morgon kommer marwins pappa hem igen efter 2 veckor i usa.

Ne nu ska jag lägga mej på soffan en stund för min rygg går snart av, har så jäkla ont.
Så ryggont, huvudverk och mens samtidigt. Ingen höjdare kan jag lova..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test