Torsdag..

Jahapp, ännu en dag har gått och de är nu torsdag. Vi klev upp ganska sent i dag, Jag, Marwin och kissemissen låg och myste i sängen ett bra tag. Så skönt.

Sen klev vi upp, lekte lite och sen gick vi till affären.
Handlade lite lunch till oss som fick bli grillad kyckling och potatissallad vilket jag va lite skeptisk till att Marwin skulle gilla. Potatissallad är väl inte nån hitt hos barn vad jag kan komma på iaf. Men där hade jag iaf fel för min lilla gullunge åt hur mycke som hellst och tyckte att de va gott. Som vanligt, haha.
Jag måste faktist säga att jag har en väldigt lättsam pojk. Han sysselsätter sej gärna själv, han sover bra på nätterna, han äter bra och nästan allt. Ja han är väldigt lättsam att ha med å göra.

Nu ska jag slänga mej på soffan å slöa en stund medans han sover en stund.
Sen ska jag förbereda middagen som idag komemr bestå av:

Entrecote
Grillad potatis
färska stekta champinioner
Sallad, gurka, tomat
beasås

Och till efterrätt ska vi äta chokladmouse, mums..

Man måste ju få lyxa till de ibland iaf för nu har vi inte ätit nå smaskigt på bra länge så nångång ibland får man faktist göra de.

NE nu ska jag vila, chio..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test