Söndag..

Har blivit lite dåligt med inlägg nu under helgen, har jussom inte orkat eller haft inspiration till de.
Men nu så är jag på g.
Idag vaknade jag för ca 1½ timme sen, halv 10 å då fick jag sova hur länge jag ville idag men just dom dagarna så kan man inte sova. Va lika igår, vaknade tidigt då också. Men de är väl en vana, Marwin vaknar ju alltid mellan 9 och 10 så då är man väl van med de och vaknar därför.

Idag ska jag iaf med Niclas och kolla på en bil som han antagligen ska köpa, va "bara" 32 mil bort och nån lär ju köra den bilen vi åker i ner hem så då får väl jag göra de, suck.
De är ju så tråkigt å åka själv!!
Men men, får se om nån mer kanske följer med, hoppas. hihi..

Fint väder är de också, dock skulle snön smälta bort till veckan så då blir de slask vilket jag verkligen hatar. Allt blir så blött och geggigt.
Så får hoppas på att de blir minusgrader som håller i sej.

Jaja. nu ska jag göra mej i ordning för Niclas kommer väl säkert snart.

Å idag kommer MIN ÄLSKADE SON HEM IGEN! åh va jag har saknat honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test