Söndag..

Igår kikade jag på stjärnor på is, ja de är väl inte de bästa programmet men ändå kul å se. Tycker att de är riktigt kul att tony är kvar då han faktist va helt nybörjare från början. haha..

Sen kikade jag på en film som gick på 4an, slutade 01.10 och då började nya sesongen av ICE ROAD TRUCKERS och de va jag ju bara tvungen å se. Riktigt bra serie, modigt att dom törs åka ut på havet när dom vet att de finns stora risker att man åker igenom. Dom är modiga och någon lär ju som sagt göra de arbetet också även om jag aldrig skulle riskera att åka i havet pga av att isen inte håller eller få stå och laga saker i den extrema kylan. Tur de finns dom som vill göra de iaf =)

Nu har jag nyss duchat och nu gör jag inte mycke mer än längtar efter min son som kommer på eftermiddagen idag.
Min lilla sötnos!

Å idag ska jag unna mej en pizza, är så jäkla sugen på de. En kycklingkebabpizza med isbergssallad, gurka och tomat. Så himla gott. De är nog godaste pizzan. Va ju faktist inte mer än ca 5 år sedan jag lärde mej äta pizza. Innan de kunde jag spy bara jag såg nån annan äta de där flottiga, slibbiga pizzan men nu finns de vissa jag tycker om. Dock är ju sallad fortfarande favorit men ibland är de gott med pizza också.
Och någonting mer jag är riktigt glad över är att jag har alltid haft fobi för å äta när de är folk i näheten men den har försvinnut totalt nu. KAnske låter jätte löjligt men jag har bara kunna ätit med familjen och dom näsmaste vänerna.
Sen träffade jag min sons pappa och vist de tog ett bra tag innan jag tordes äta i deras närhet men de gav mej nog en knuff så nu går de bra..
haha.. va fjantig man kan vara ibland..

Nu ska jag fixa lite käk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test