Passa på och tävla.

Klicka på bilden
För att delta i tävlingen klickar du på bilden!

Jag är med och tävlar hos
(Pixiekids), tävlingen avslutas idag så vill du vara med snabba dej.
10 presentkort på 1000:- ska lottas ut så var passa på, snabba pengar nu såhär lagomt till julen. Allt du behöver göra är att anmäla dig till nyhetsbrevet hos .

(PixieKids) har även fått in nya ekologiska kläder från Duns
samt att det kommer lanseras en ny tävling under nästa vecka där man kan vinna presentkort på How To Kiss a Frog.

Jag gillar allt med Pixiekids kläder, dom är snygga och bra för barnen, samt att jag har hört att dom är väldigt slittåliga och de är ett stort pluss.

Får inte länkarna att synas så dom står innom (   ) De är alltså hos Pixiekids jag tävlar och deras länk finns innom ( ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test