Onsdag..

Idag när vi klev upp så stog jag och kikade på marwin för han såg mej inte å då satte han sej upp helt själv, så duktig =)
Mamma säger han lite titt som tätt nu när han vill något, jätte sött.
Han gör frammsteg lite titt som tätt nu tycker jag, igår tog han ett steg helt själv också, från mej och till sängen.
Men sen kunde han inte koncentrera sej utan skrattade bara så då ramlade han på rumpan hela tiden bara.

Igår kväll somnade marwin utan problem som vanligt så då passade jag på att ta mej ett varmt och skönt bad, de va behövligt för mina axlar och rygg.

Nu ska vi leka lite, sen ska vi nog ta en promenad i de fina vädret, lite senare när jag har plockat ihop lite här, lagomt tills marwin ska sova middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test