Onsdag..

Idag har vi hunnit hem hyfsat mycke.
Vi började med att käka lite lunch som bestod av snabbmackaroner och köttbullar, enkelt men gott och de tycker även lillherrn här.

Sen har jag strukit och bytt gardiner i alla fönster, i vardagsrummet där de är så himla stort fönster sitter de just nu 6 gardiner, 3 olika alltså i en snygg kombination. Vart riktigt bra tycker jag.
Sen har jag bäddat rent i sängarna, dammsugit och diskat.

Nu sover Marwin en stund och jag och katten sitter i soffan och myser.
Japp, katten som förövrigt heter Åsa-Nisse =).
Niclas katt är jämt själv så jag har honom nu ett tag få se hur de går.
Än så länge går de bra iaf.

Ne nu ska jag plocka ihop de sista sen ta en dusch, behövs verkligen nu efter allt städ och plock.

BTW, de snöar och snön ligger kvar. De är vitt och riktig mys/julstämning. Så ikväll ska vi tända en massa ljus och mysa framför tvn.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Härligt me snö va? Våran ligger osso kvar :) Puss på dej

2008-11-19 @ 16:54:33
URL: http://detendalediga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test