Måndag...

Nu har de varit dålig uppdatering, har helt enkelt inte kännt mej särskilt pigg och orkat blogga nå.
Helgen har iaf varit lugn, har bara varit hemma. Kikat på tv mäst.
Marwin va vid hans pappa frön lördag till idag så jag har passat på att vila ut mej ordentligt nu.

Idag gick marwin med lära gå vagnen, från ena sidan av vardagsrummet till andra. Flera gånger helt själv.
Han springer nästan och skrattar för fullt.
Så himla duktig min lilla sötnos.
Ska bli kul å se när han kan ställa sej själv och gå med den, de dröjer nog inte.

Just nu går tiden så himla fort, de är mitten på november snart och de betyder att de är bara 1½ månad kvar till jul.
Längtar till advent så man får ta fram alla mysiga ljusstakar och sådant, en massa pyssel som man kan ägna sej åt på kvällarna när marwin har somnat.
Jag älskar att pyssla, så kul. Vist de blir inte bra alla gånger men de är lika kul för de =)

Sen får jag tacka Marwins bonusfarmor för dom fina kläderna och sakerna och för de ljuvligt doftande ljuset jag fick. Tack så jätte mycke!

Kommentarer
Postat av: melodie

Sv: Ja. Jag var helt förstörd men det går inte göra så mkt nu. :/ Trist att nån valde att sno just min.

2008-11-11 @ 07:47:24
URL: http://melok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test