Måndag..

Som ni läste skrev jag i fredags att de va stopp mellan grängesberg och ludvika och de va en kompis som hade åkt av vägen med lastbilen. Bilen hade lagt sej i diket helt men vagnen stod upp i diket iaf. Han va på väg till sthlm med dricka från spendrups. Som tur va gick allt bra iaf. De glömde jag skriva i fredags =) glömsk som man är!

Igår va vi till Åsarp och hämtade en bil, Niclas har köpt en svart v70R, jätte fin och den går bra. Får hoppas han är nöjd med den för de tog tid att hämta den pga att torkarna inte fungerade på bilen vi åkte i ner. Så ner då lyste solen och varje bil som åkte om eller om man kom för nära skitade ner rutan så man såg knappt någonting.
Sen på hemvägen va de lika då också fast då va de mörkt. Jag såg ingenting vissa gånger så vi fick stanna lite titt som tätt men hem tog vi oss iaf. Han frågade om vi skulle byta men de kändes fel å köra den nya som han precis har köpt.
Vi kom hem iaf efter många timmar i bilen. blev lite över 70 mil fram och tillbaka.
Huvudvärk hade jag också pga att jag koncentrerade mej så mycke så jag somnade nästan direkt vi hade kommit hem.

Marwin kom hem då också, blev lite sent för honom med men de gick bra endå. Han va så glad när jag kom hem och va så kramsjuk. Min lilla gos unge. Han somnade iaf efter en flaska välling =)

Sen berättade marwins pappa att han åker till usa den 14e. han kunde inte ha sagt de förut heller.
Precis som förra gången, då berättade han de dagen innan han skulle åka.
Men men, blir lite irriterad över att han inte kan berätta sånt lite tidigare så jag kan planera lite eftersom vi har varannan helg nu så får jag ställa in mina planer när han är borta.
Vist de gör mej inget att jag får göra de men jag vill ju såklart veta i tid så jag kan planera =)
Jaja, de blir nog bra..

Nu ska vi laga lite lunch, fiskpinnar och mos med grönsaker, mums =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test