Lång promenad..

Idag gick vi halv 12, ner mot parken där mötte vi sussie och alexander, gick vidare ner på stan och in på villgott så alexander fick äta lite och ssen begav vi oss upp på stan, köpte lite dricka och sen gick vi vidare.
Genom hela stan och sen upp mot stan igen på andra sidan. Ner mot marnäs och runt där och sen upp på stan igen. In på villgott så marwin fick leka lite med dom andra söta barnen. Alexander är inte så stor än, snart 4 månader och han ville inte ligga och kika så han satt mest i knä på sussie och kikade medans marwin lekte.
Sen gick vi hemöver, lämnade sussie vid parken och vi fortsatte mot ludvikagård. Så idag vart de en riktig promenad i de fina vädret så de va riktigt skönt.

Nu är vi iaf hemma och marwin är grinig, så ska försöka få han att sova en stund. Han sov bara en liten stund på vägen hem så jag fick väcka han när vi kom hem och de va inte poppis kan jag säga.

Lägger in lite bilder senare i kväll när jag orkar lägga in dom på datorn.
Nu ska jag försöka få han att sova och sen ska jag kika på the doctors på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test