Klar med disken..

Nu har jag diskat så nu är disken avklarad. Marwin har precis ätit för han vaknade nyss. Han ville inte ha nå mat innan han somnade för han va så trött.
Nu är han pigg och allert igen så nu sitter han och leker med sin spelande vägg/hus. Tycker de är jätte kul att öppna och stänga dörren för när man öppnar den spelar den musik och när man stänger blir de tyst, de är skoj =)

I kväll när marwin har somnat ska jag ta mej ett varmt bad, känner att jag behöver de. Har så ont i axlarna och ryggen så dom behöver lite värme då de lindrar lite.

Sen ska jag skicka lite julkort i år så jag skulle behöva en adress till usa eftersom marwins farmor och farfar är där då.
Så om du läser de här salme så vore jag tacksam om du ville skicka en adress så att jag vet vilken adress jag ska skicka till så att ni får ett julkort ni med =) '
Vi hälsar så mycke till er i björbo!
Och hoppas att jonny har de skönt i usa och att du med får de salme när du kommer dit =)


Nu ska vi leka lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test