nu har vi vaknat och klivit upp!

Nu har vi vaknat och klivit upp och klockan är halv 10, Marwin har fått ny blöja, morgonvälle och är på jätte bra humör än så länge. Dock lite förkyld än. Eftersom jag va så himla trött igår så la vi oss i sängen, Marwin åt sin välling runt 3 tiden och sen sov han vill ca kvart över 9 vilket jag är förvånad över. Så i natt och i morse struntade han i vällingen som han alltid äter mellan 4-5 och den han brukar äta vid 7 tiden (ibland). Så nu har jag fått sova ut lite och är redo för en ny dag med nya tag. Ska försöka städa lite idag vilket jag skulle ha gjort flera dagar nu men eftersom Marwin har varit sjuk/ är sjuk så har de inte blivit av. Så idag är de dags att ta tag i de.
Solen sken föresten rakt in i sovrummet när vi klev upp, nu 20 minuter senare är de helt grått och mulet på himlen, så typiskt.

I morgon blir min sötnos hela 25 veckor gammal, ujujuj va tiden går fort. Jag tycker inte att de va länge sen vi kom hem från bb. Innan man får barn säger dom flesta att man ska ta vara på småbarnstiden för den går så fort men när man inte har fått barn än så vet man inte hur fort den går. Man kan föreställa sej men den springer iväg ännu fortare än man kunnat föreställa sej så man ska verkligen ta vara på tiden.



Här är Marwin 4 timmar gammal, så liten och så underbart fin!



Och här är han 24 veckor. Helt otroligt. Om jag skulle bedömma hur fort tiden har gått så är de max två månader känns de som men de är 6 månader. Helt otroligt fort!

Mammas älskling, Mitt allt! De är du som lyser upp mitt mörker varje dag!
Kärleken till dej min son är obeskrivlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test