Inte så farligt trött idag..

Nu är jag vaken för andra gången sen jag la mej i morse strax före 5 tiden. Va upp runt 7 och gav marwin välle och sen nu (strax före 10) är vi vakna igen. De roliga är att jag är inte alls så farligt trött som jag brukar vara om jag har sovit längre. Solen skiner iaf idag också men de är inge vidare varmt ute, inte än iaf. Skulle inte tro att de blir nå mycke varmare heller men de är ju kul att solen skiner iaf. Kan ju ha lite med de att göra att man inte är så trött också.

I veckan har vi inte mycke planerat som vanligt, vi tar dagen som den kommer helt enkelt. Dock vet jag inte hur de blir än om mina två yngsta syskon ska sova här 2 nätter när mamma är och opererar sej. De beror helt på om deras pappa är hemma (jobbar ständig natt). Han är tydligen jätte förkyld men hur de än blir om dom sover här eller hemma så lär jag upp och skjutsa dom till skolan och hämta dom efter, eller dom kan väl gå hem från skolan men ja vi får se va de är för väder och om vi är upptagna eller nå. Men de går nog bra.

Tänkte ta en fika med sofie i veckan iaf =)

Ne, hör å häpna. nedå, haha men nu ska jag ta å diska lite...


Mammas lilla baby=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test