Allt går bara man vill!

Detta inlägg skulle ha publicerats i morse men såg nu att de inte blivit de endå..men men..

Ni kanske ser att jag tar bort vissa inlägg efter en tid, de är för att jag vet att de är alltid någon som är in och läser som jag inte har gett lösenordet till. Enligt statistiken är de 3 st som jag inte har gett användarnamn och lösenord till som är in och kikar. Inte för att jag bryr mej men de är otroligt fånigt att gå in på någons blogg om den har lösenrd. Har man fått lösenordet av bloggägaren så är de självklart okey men sen finns de ju alltid vissa som sitter dagarna i ända å försöker lista ut andras lösenord mm. Kan ni inte bara skaffa er ett liv?

Somnade sent i natt trotts att jag la mej så tidigt. Låg och funderade på de här med flytt här ifån och de blir av!
Jag vet att jag är stark och klarar mej själv, vill jag bara så klarar jag de!
De kommer säkert kännas jobbigt och ensamt med en massa hemlängtan i början innan man har lärt känna folk och kommit in i de nya samhället men de släpper efter ett tag. När Marwin börjar på dagis och jag börjar jobba lär jag ju känna massor av folk så de går bra.
Jag är dessutom inte sån att jag måste ha nån bredvid mej dygnet runt, tycker att de är skönt å bara vara själv med Marwin ibland, bara vi två.

Jag har funderat hur de blir med Marwin när han ska träffa hans pappa. Jag har pratat med han om de och de löser vi på något sätt när vi har flyttat. Så de blir inga större problem. Allt går bara man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test