Lägenhet! Hm..

Marwin sover sen 1½ timme kanske, skulle ha ringt Fredrik men de blev lite sent då han ska upp och jobba. Får prata i morgon ist.
Sen nu har jag pratat med Niclas i luren en stund, han jobbar och slutar i morgon bitti.
Har även pratar med Kristoffer och Micke på msn, alltd lika kul att prata med gamla klasskompisar.
Kikat på lgh har jag också. Blir nog ingen flytt långt bort just för tillfället även om jag vill och skulle behöva de. De får helt enkelt vänta en stund synd nog men de är väl så.
Så de blir stan så länge, helt fuckt up å bo där men bättre än berge iaf.
Vist känner jag väl många i stan men de är inte LIKA MYCKE skitsnack och folk utan liv där som de är här. Visst finns de många utan liv som snackar skit där med men orka bry sej.
Tycker dom att de är så mycke roligare att bry sej i anda än i sej själv så varsågod. I don´t care!

Sen vill jag ju ha en 3a men hittar ingen jag vill ha så de får bli en 2a så länge tills jag hittar nån 3a jag vill ha. Känns onödigt å ta en 3a om jag ändå inte vill bo där dom finns, kommer iaf inte trivas då.
Så vi får trängas i en 2a så länge men de ska nog gå bra. Så länge Marwin är liten är de ju okey.

Men då har jag iaf två allternativ på ställen att bo. Den ena är på högberget och den andra ludvikagård.
Men flyttar jag till högberget blir de nära en viss person och då blir de säkert en massa snack för de, som om jag skulle flytta dit bara för att den personen bor där (vilket säkert nån viss kommer tro, inte den personen som bor där men en viss annan), nej de gör jag inte utan de finns bara två ställen jag kan tänka mej att bo på där de finns lägenheter som är lediga. De stället är väl där jag helst kan tänka mej men de får gå med att bo på de andra. Jag orkar inte med en massa snack så.
Helst vill jag bo centralt men de finns inga där för tillfället men dyker de upp sen så vore ju de bra.
Så vi får väl se då, jäkla skit de där med vart man ska bo iaf. 
Flytta till hus skulle vara skönt men de är inge vidare kul att flytta själv så.
Nån gång kanske de blir av igen, vem vet.

Nehepp om jag skulle ta å vila en stund kanske

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test