Flytta!

Jag har funderat nu ganska länge på ett alternativ jag kan tänka mej att flytta till. Skulle verkligen vilja bo där också.
De är långt bort men jag tror att jag skulle trivas som fisken i vattnet där. Jag älskar dom öppna landskapen och närheten till havet, människorna är trevliga (vad jag har märkt när vi har varit dit iaf), husen och lägenheterna är underbara. De är så mysigt att gå i städerna och byarna, på stranden, näheten till danmark mm..
Så härligt. Älskar dom öppna landskapen med dom glesa gårdarna, de är hur mysigt som hellst.





Kommentarer
Postat av: Emma

De blir nog bra ska du se! PUss gumman min.. Håller på å packar ja :D Puss

2008-08-15 @ 17:00:01
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test