Min duktiga gubbe!

Ja då va de måndag igen, i fredags blev min plutt hela 24 veckor gammal! Usch va tiden går fort.
Idag gick han i gåstolen, från köket och in i vardagsrummet där jag satt, gick till och med över tröskeln själv och de brukar gå lite tungt, han är så duktig min lilla gubbe!

Funderar på att ha bloggen öppen igen men då blir de inge privat skrivet i den. De mäst privata behöver inte folk veta och de är i stort sett bara 2 stycken som som jag pratar med de om iaf.

och skulle de va så att jag skulle skriva nånting riktigt privat så sätter jag lösenord tills jag har tagit bort inlägget. De blir samma som jag har nu iaf så dom närmaste vet ju vad de är.
Ja vi får se om jag gör så eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test