En hektisk dag!

Idag, eller igår ska jag väl säga eftersom klockan är efter 00 så. Kan säga att gårdagen va ingen höjdare.
Kan börja med att i tisdags hämtade jag evelina och jimmy.
Marwin skrek nästan 2 timmar pga av magknip. När magknipen hade gett sen va han lugn en stund.
Runt kl 23 på kände jag på han att han va varm så jag tog febern på han, jo men vist 38,2 grader.
Så han sov i 10 minuter sen vaknade han och så höll de på fram till klockan va runt 5 på morgonen.
Då somnade vi och när klockan ringde va jag helt dö, vaknade 07.40 och 08.00 skulle evelina och jimmy va i skolan.
Så fixa på 3 ungar kläder, ge marwin välling och dom andra 2 fruckost. packa in allt i bilen och skynda ner till skolan. vart 5 minuter sena men de gick.
Vi åkte hem igen marwin va på jätte dåligt humör och hade feber än. De va ingenting som dög, han bara gnällde och grinade. Och när han gör de så blir han ännu snorigare så runt halv 1 somnade vi utmattade på soffan.
De va bara de att klockan 1 skulle barnen hämtas i skolan. vaknade halv 2 men dom va och lekte och väntade som tur va. Hem igen, gav dom mat sen in och hämtade syrran i stan och vidare till posten.
Hämtade mitt körkort som för övrigt ser ut som fan själv. men shit the same!
Körde hem henne och vidare till berget, in på ica och skulle köpa blöjor vilket inte fanns särskilt stort urval på, in på konsum och köpte de.
Lämnade evelina och jimmy hemma vid dom ett tag sen.
Jag och Marwin somnade på soffan sen, helt slut.
Sen ringde Niclas och ville att jag skulle färga håret på han så de gjorde jag. Vilket blev jätte bra tycker jag =)
Sen hämta evelina och jimmy igen, in till stan och löpte mjölk och bröd för de va slut. Kollade på klockan och vi hade bara 20 minuter på oss så de blev lite panik men vi han iaf.
Sen hem igen. gav dom kvällsmat och sen stoppa dom i säng. Alla 3 somnade vilket va riktigt skönt.
Tänkte att jag skulle somna tidigt men nu är jag inge trött.
Så de va en hektisk dag och jag hoppas jag slipper de igen för usch va jobbigt de va.

Nu i kväll har jag pratat med sabina på msn och hennes bror, haha.. trevligt trevligt säger jag bara =)
Tack tack, haha=)

I morgon eller idag blir de, ska skjutsa ungarna till skolan till 08.00 sen ska vi till bvc 09.50. tror marwin ska få 6 månaderssprutan nu när han är 26 veckor./6 månader beroende på hur man räknar och vem som räkna.
Sen ska jag ta en fika med sofie.
Hämta ungarna och köra hem dom. Sen resten av kvällen ska jag ta de lungt förhoppningsvis.
Ne nu ska jag fortsätta prata lite på msn..
Natii natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test