Skulle behöva massage!

I går va jag och Niclas och handlade lite käk, blev spagetti och köttfärsås som jag självklart fick tillaga. Niclas lekte med Marwin så länge och som vanligt så är han väl på bra humör mot andra. De är nog bara mamma han inte är på bra humör åt. Men men, sen blev de film, jag har sett filmen förut (delar av den) och som vanligt så va jag så trött så för min del blev de en tidig kväll där jag somnade framför tvn helt utmattad så alltså har jag inte sett hela filmen den här gången heller =) haha..

Nu har vi iaf klivit upp, marwin äter sin morgon välle och kikar på tv så då passar jag på att sitta här en vända.
Känner mej helt slut idag, har sovit dåligt hela veckan och gått upp tidigt (tidigt för mej) stressat massor och Marwin har sovit dåligt och varit sjuk, eller han är de än. Även i natt har han sovit dåligt trotts att jag gett han alvedon så två gånger har jag varit upp och gett han välling och försökt få han att somna om vilket han tillslut gjorde.
Trött och ont i kroppen, usch va drygt. En helkroppsmassage och någon timmes sömn skulle sitta fint nu tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej.. =) Gött de..

Tack, nu har jag klippt luggen på henne också, den vart lite kort.. Men men den växer ju ut igen..

Hur är de med Marwin då?

Kram

2008-08-30 @ 10:43:21
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test