Uppdatering städning!

Klar med allt utom torkningen av golven så en kvart har jag till godå eftersom jag hunnit med de jag skrev att jag skulle hinna med innan klockan 12.
Så jag har alltså, möblerat om i vardagsrummet, damtorka i alla rummen, damsugit alla rummen, diskat, plockat undan lite småplock som inte behövs ha framme så nu är de hyfsat rent och fint här hemma. Bara torkning av golven kvar som sagt och de får jag ta i eftermiddag om jag får tid till de.

Så nu ska jag ta mej en efterlängtad och behövlig dusch =)

Marwin har föresten fått feber igen, måste vara tänderna eftersom dependlar så mycke.

Kommentarer
Postat av: Linn

Kul blogg, gillar att läsa om folk i min ålder som blivit föräldrar nu när man själv blir en av dem :)

2008-08-29 @ 11:57:08
URL: http://lodjuret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test