Städ dag idag!

Har just nu städat och möblerat klart vardagsrummet, uuhh va varmt de blev å släpa på möblerna som förövrgt väger en hel del.
Så nu är de BARA köket, hallen nere, toan, trappen, hallen uppe, marwins sovrum, mitt sovrum och duschen kvar.
Hinner jag klart till 12 tro?
Tror inte att jag gör de, möjligtvis så hinner jag damsuga alla rummen men torka golven får jag nog göra på eftermiddagen.

Marwin är feberfri nu igen. Verkar som om de är tänderna som spökar nu för febern kommer och går. Ena stunden har han jätte hög feber och nästa är han feberfri. Ja får hoppas att han slipper febern nu iaf.

Dags att fortsätta om jag ska hinna klart innan jag ska träffa syrran. Kan tillägga att de ska duschas innan vi åker också.
Ja vi får se vad som hinns med nu före, resten får jag ta efter helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test