Ohh gud, what a real fucking kaos!

JA de kan man lungt säga. Marwin hade magknip igår kväll, skrek nästan 2 timmar. När jag fårr mina småsyskon i säng så somnade Marwin tids nog men vaknade med 10 minuters mellanrum ungefär. Runt 23 tiden kände jag på han att han va varm, tog tempen som visade 38.2, suck! Så hela natten har sovit max 10 minuter i streck sen vaknat och varit ledsen. Jag tror klockan va runt  5 när vi somnade i morse om hon va mer eller mindre har jag inte en aning men runt där iaf. Klockan 7 rinde klockan men jag måste ha stängt av den för 07.40 vaknade vi. Panik!
Väkte ungarna, kastade på alla 3 kläder medans jag fixade frukost åt dom. Sega som dom är på morgonen så tog allt tid och vi hade bara 20 minuter på oss och då skulle vi hinna åka till skolan också. Efter mycke om och men fick jag in alla i bilen. 4 minuter över 8 va vi i skolan. Dom fick springa sista biten då man inte får åka över skolgården men dom kom iaf inte så mycke för sent.

Så nu är de mer än kaos här hemma, saker överallt! å då menar jag precis över allt..
Så nu ska jag försöka plocka ihop för att vi får antagligen besök en sväng idag av en gammal klasskompis.
Så lyckad kväll/natt/morgon. Usch säger jag bara. Stackars dom som har de så här stressigt varje morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test