Morrn Morrn!

Ja då va vi vakna sen ett tag tillbaka, trött som ett arsle är jag. Somnade sent och vaknade tidigt av en massa sms, haha men de gör inget. Skönt å kliva upp i tid ibland.
Marwin har knölat ganska mycke i natt så nu hopppas jag att de blir bättre med förkylningen.

Haha marwin sitter i gåstolen och nu fick jag se att han hade gått ända ut i hallen själv, äver tröskeln. nu traskar han in i köket igen. Lillgubben är så duktig =)

Idag sken solen tidigt i morse redan, solen va helt orange så mitt sovrum va också oranget. Varmt va de också så jag fick öppna ett fönster vilken jag inte har behövt på flera veckor nu när de bara har varit pissväder. Men om jag ska tro vad jag vill om vädret så frammåt eftermiddagen så blir de regn som vanligt. Visserligen va de en sol SMHIs rapport för idag men man vet ju aldrig med dom för de brukar knappast stämma.
Men å andra sidan blir jag inte förvånad om de blir fint heller nu när dom flesta semestrar är över och skolorna har börjat igen. Då är de ju klart att de ska vara bra väder.
De sägs också att eftersom vi har fått så mycke regn i sommar så kommer vi få jättedåligt med snö och då blir de väl antagligen bara regn då också. Så 2008 blir väl ett regnår som de ser ut. Men men, nog om de här vädret, vi kan iaf inte göra något åt de.

Nehepp om man skulle ta å göra nån nytta kanske..


Kommentarer
Postat av: Emms

Duktig pojke! Hur ere? du ringer ju aldirg???! :) Nu vill ja ha uppdatering på utseendet på bloggen :) Vill ha nån ny färg å nå nytt dutt :) hihi! Du e ju så duktif på de menar ja :) PUSSSSSS

2008-08-23 @ 01:20:24
URL: http://ploom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test