Go´morron Go´morron, solen skiner och fåglarna kvittrar..

Ja de kunde ju ha varit så iaf. Ser ut att bli okey väder idag iaf men de kan ju ändras fort så man ska väl inte hoppas på alltför mycke. Ska gå upp och väcka min son nu, måste åka och hämta mina småsyskon och köra dom till skolan då mamma är nyopererad och inte kan köra nå bil.
Hon har opererat sej för gallsten och dom har gjort titthålsoperation. 4 hål har dom gjort i magen varav ett rakt genom naveln. Kan säga att de såg inge vidare skönt ut så jag är glad att jag slipper sånt. Eller man ska väl aldrig säga aldrig, de kan ju drabba vem som hellst men jag får hoppas jag klarar mej och att hon blir bättre snart.

Nehepp om jag skulle ta å byta på han och klä på han så vi kommer iväg nån gång.
Sen när vi kommer hem igen ska jag möblera om i vardagsrummet, vill ha lite förändring nu. Städning blir de också för de kan jag säga att de behövs!
Sen ska jag träffa syrran och gå en sväng på stan när hon slutat skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test