Duktiga killen min!

Då har jag damsugit lite fort nu, ska ta en grundligare städning på söndag [?] kanske. Vi får se. Jag lär iaf börja packa och slänga ALLT jag INTE ska ha kvar. Vi ska inte flytta än men Börjar jag nu så kanske jag är någorlunda klar tills de är dags. Och den här gången ska jag verkligen slänga allt jag inte använder eller behöver. Endast ha kvar de jag använder för som många vet så tänker man ofta att "den kanske kommer till användning senare" men nu ska jag berätta att de gör INTE de. Utan de där som man tror kommer till användning blir bara att ligga och ta plats så den här gången ska jag verkligen ta mej i kragen å slänga de jag inte behöver vilket säkert blir en hel del!

Jag har precis duschat nu, så skönt. Marwin låg på en madrass och lekte så snällt. Han sitter själv nu också lillgubben men vist vinglar han till och ramlar ibland men han är ganska stadig och man behöver onte hålla i honom.
Nu sitter han i gåstolen och den springen han för fullt i. Han kan till och med ta sej över tröskeln in till vardagsrummet själv och de går av bara farten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test