Dagen/kvällen!?

Marwin ligger och äter sin välling nu så jag passar på att skriva ett snabbt inlägg.
Jag, marwin, syrran och jens har varit och kikat på drifting här i berget. Kul å se tycker jag och de va hyfsat mycke folk där.
Nu ska jag åka ner med mammas bil och vad som händer sen vet jag inte riktigt.
De är ju GRUFNATTA idag, haha.. De blir säkert jätte mycke folk som vanligt så man kanske ska ta å gå dit en sväng?
Man känner ju dom flesta eftersom den här hålan inte är särskilt stor tvärr men kul å tjåla skit med folk man inte träffar så ofta. Ja vi får se hur jag gör om jag kikar dit en sväng eller inte.
Ooops nu sover marwin =) hihi, skönt för han..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test