Älsklingen är sjuk!

Nu har jag klivit upp. Marwin vaknade strax efter 3 i natt och va ledsen. Försökte ge han välling men han vägrade äta nå för han fick inte luft om han åt. Hur som hellst så fick han i sej lite iaf och runt 5 tiden tog jag med han ner och la oss på soffan. Eller jag halvsatt och marwin låg på min mage så tids nog somnade han. Han vaknade ve 7 igen sen va han vaken til 10 och då fick jag halvsitta med han i soffan igen så han somnade till slut liggandes på min mage.
Han är helt tät i näsan men de är kanske inte så konstigt för de är jag med. Är väl nn förkylning som går igen men jag hade ju hoppats att Marwin skulle klara sej. Men å andra sidan ska jag väl inte klaga för han är ett halvår och han har aldrig varit sjuk så de är bra endå men de blir ju iaf jobbigt, tyckte så synd om han. Han hostar ibland också stackarn.

Nu till mitt hår, dom flesta tycker att jag passar bättre i mörkt =)

Ska plocka ihop lite här nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test