ÅÅh vilket tråkigt skitväder!

Nu har jag just skjutsat mina småsyskon till skolan, ska hämta dom kl 13 när dom slutar och köra hem dom då. Regnväder idag är de också, grått och trist som vanligt.

Förövrigt så hade jag jätte ont i höger axel och nacken samt ut i höger armen och ut i fingrarna igår. Smetade in de i linnemänt och för dom som vet de så värmer de ganska skapligt. Lite obehagligt men jag gick och la mej när jag smetat in de, nu idag är de lite bättre men är fortfarande öm så jag får nog smeta på lite mer. Vet inte varför jag har ont, ja har ju inte gjort någonting. Får hoppas att de går över väldigt snart för de gör ont =(

Sitter och roar mej med att kolla på "byggare bob" nu också, haha. Marwins favvo program =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test