Fredag kväll...

Jaha då va de fredagkväll då. Barnen är lagda och Malissa har somnat, Marwin somnar nog snart han med. Jag sitter här och har skit tråkigt rent ut sagt. Har huvudvärk och ont i bihålorna men de är välinte så farligt endå. Lite vila så blir nog de också bra. 

Idag har de faktist varit en okey dag, barnen har varit pigga och inga kräkor alls.
Hoppas verkligen att de är över nu och att de inte kommer tillbaka på ett bra tag, hellst inte alls.
Vi har iaf varit hemma idag men de kunde ni nog säkert gissa själva =)

I morgon vet jag inte vad vi ska hitta på och inte heller på söndag. De lär visa sej helt enkelt.
Men på måndag börjar vi med inskolningen av malissa kl 08-10 och kl 14 ska jag på arbetsintervju få se hur de går. Jag håller iaf tummarna att de går vägen. Skulle kännas otroligt skönt om jag får ett jobb, få igång på vardagen ordentligt och komma in i rutinerna.

Resten av veckan består också av inskolning, mer vet jag inte än.

Ja de va väl de, har inte så mycke mer att skriva för tillfället tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test